Safranbolu’nun UNESCO Dünya Mirası Listesi’ne girişinin 30'uncu yılı etkinliklerle kutlandı
19 Aralık 2024 12:03
Safranbolu’nun UNESCO Dünya Mirası Listesi’ne girişinin 30'uncu yılı, düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Bu kapsamda Safranbolu Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından 13-17 Aralık arasında sergi, söyleşi, yarışma, panel düzenlendi. Belediye Başkanı Elif Köse, "Bundan tam 30 yıl önce, bu kentin insanları sevgi, emek ve hürmetle bir mirası geleceğe taşımak için yola çıktı. Bugün, aynı birlik ve heyecanla Safranbolu’nun eşsiz mücevherini daha da parlatıyoruz. O günden bu güne UNESCO’daki 30 yılı anlatsın istedik 5 gün süren etkinliklerimiz" dedi.