Selçuk Üniversitesi öğrencilerinden 6 Şubat anması: "Sorumlular hesap verene kadar öfkemizi diri tutacağız"
06 Şubat 2026 17:36
Konya Selçuk Üniversitesi öğrencileri, 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybeden vatandaşlar için sessiz yürüyüş düzenledi. Açıklamada, "Unutmamamız gereken çok şey var. Affetmeyeceğimiz çok kişi var. Biz Selçuk Üniversitesi öğrencileri olarak son sorumlu hesap verene kadar öfkemizi diri tutacağımızı, yitirdiğimiz sıra arkadaşlarımızı ve tüm yurttaşlarımızı mücadelemizde yaşatacağımızı buradan tekrar duyuruyoruz. Unutmayacağız, affetmeyeceğiz" denildi.