KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ALACAKLARI İÇİN BU KEZ DE KADIKÖY'DEN SESLENDİ: BANKALARDAN ÖNCE BİZİM ALACAKLARIMIZ ÖDENSİN
15 Nisan 2021 17:00
Kayı İnşaat'ın Cezayir'de çalıştırdığı, ancak 2,5 yıldır tazminat ve maaşlarını ödemediği işçileri, şirkete konkordato için tanınan 3 aylık sürenin bitmesine bir gün kala Kadıköy'den bir kez daha seslerini duyurmaya çalıştı. İşçiler, yarın yapılacak duruşmada şirketin ya konkordato sürecinin devamına ya da iflasına karar verileceğini belirterek, mahkemeden, bankalardan önce işçi haklarının ödenmesi yönünde karar almasını beklediklerini söylediler. İşçiler, "Bankalar geri çekilsin, bankalardan önce bizim alacaklarımız ödensin" dediler.