Anka Haber

#KAYI İNŞAAT

İNŞAAT-SEN: KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ TÜM HAKLARINI ALACAK

İNŞAAT-SEN: KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ TÜM HAKLARINI ALACAK

13 Eylül 2022 12:22

İnşaat-Sen Kayı İnşaat İşçileri Koordinasyonu, Kayı İnşaat’ın Cezayir'deki inşaatlarında çalıştıkları halde maaşlarını alamayan 500 işçinin hukuk mücadelesini kazandığını ve tüm haklarını alacaklarını açıkladı.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ: “ORHUN KARTAL HACZİNİ KOŞULSUZ ŞARTSIZ GERİ ÇEKSİN”

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ: “ORHUN KARTAL HACZİNİ KOŞULSUZ ŞARTSIZ GERİ ÇEKSİN”

18 Mart 2022 17:51

Kayı İnşaat’ın Cezayir'deki inşaatlarında çalıştıkları halde 3 yıldır maaşını alamayan işçiler, şirketin Gaziantep Şehir Hastanesi'ndeki hisselerine haciz koydurarak satışını, dolayısıyla alacaklarının tahsilatını engellediği gerekçesiyle firmanın eski ortağı Orhun Kartal'ı, İstanbul Levent'teki ofisinin önünde protesto etti. İşçiler, Orhun Kartal'ı, hisselere koydurduğu haczi koşulsuz geri çekmeye çağırdı.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ, ALACAKLARI İÇİN YARIN EYLEM YAPACAK

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ, ALACAKLARI İÇİN YARIN EYLEM YAPACAK

17 Mart 2022 18:54

Kayı İnşaat işçileri, Koray İnşaat sahibi Orhun Kartal'ın, haczi kaldırmaması sonucu Gaziantep Şehir Hastanesi'nin satışına ilişkin sürecin tıkandığını açıkladı. İşçiler, yarın İstanbul'da eylem yapacak. Kayı İnşaat'tan maaşını alamayan Atasoy Bilgin, "Bankaları durdurduk, Kayı İnşaat'tan alacaklarımızı teminat altına aldık. 'Önce işçilerin alacağı' diye bir pankartla yola çıkmıştık. Şimdi de, 'Orhun Kartal geri çekil, işçiler alacaklarını alsın" diye eylemimize devam edeceğiz" dedi.

KAYI İNŞAAT'IN İŞÇİLERİ ANKARA’DA EYLEM YAPTI

KAYI İNŞAAT'IN İŞÇİLERİ ANKARA’DA EYLEM YAPTI

16 Ocak 2022 15:10

Yıllardır maaşlarını alamayan ve en son kendilerine eski döviz kuru üzerinden ödeme önerilen Kayı İnşaat işçileri, Ankara Ulus’taki Atatürk Heykeli önünde eylem yaptı. İşçilerden Mevlüt Özçelik, “İşçi çalıştığı zaman ‘Bir lira vereceğim’ dedin, o zaman vermedin. O zaman vermediğin bir lirayı, üç yıl sonra ‘O zamanki bir liradan vereceğim’ diyorsun. O zaman bir simidi bir liraya alıyordun. Şimdi simidi üç liraya alıyorsun. Alabilecek misin simidi bir liraya. Yok” dedi.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ANKARA'YA GELİYOR: "NEDEN, İŞÇİ ÖDEMESİNE GELİNCE ESKİ KURU BAZ ALIP ÖDEME YAPIYORSUNUZ"

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ANKARA'YA GELİYOR: "NEDEN, İŞÇİ ÖDEMESİNE GELİNCE ESKİ KURU BAZ ALIP ÖDEME YAPIYORSUNUZ"

14 Ocak 2022 12:31

Üç yıldır hak edişlerini almayı bekleyen Kayı İnşaat işçileri yetkililere seslerini duyurmak için Ankara'ya geliyor. 7 yıl boyunca Kayı İnşaat'ta çalışan Abdülsamet Kete, "Neden, işçi ödemesine gelince eski kuru baz alıp ödeme yapıyorsunuz? Bize de günah değil mi? Bize hakkımızı veriyorsanız TL değil döviz üzerinden verin. Adalet Bakanım, adalet bu mudur diyorum size? Bu nasıl adalet, var mı böyle bir adalet?" dedi.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ 3 YILDIR ALAMADIKLARI MAAŞLARININ PEŞİNDE: "İŞÇİ ALACAKLARI ÖNCELİKLE ÖDENSİN"

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ 3 YILDIR ALAMADIKLARI MAAŞLARININ PEŞİNDE: "İŞÇİ ALACAKLARI ÖNCELİKLE ÖDENSİN"

15 Aralık 2021 16:49

Türkiye'den Cezayir'e götürerek orada çalıştırdığı işçilere o dönemde hak ettiği maaşları yaklaşık 3 yıldır ödemeyen Kayı İnşaat'ın iflasına ilişkin davaya Kartal Adliyesi'nde devam edildi. Adliye önünde açıklama yapan mağdur işçiler, işçi alacaklarının öncelikle ödenmesini istedi.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ HAKLARINI "HELAL" ETMEDİ

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ HAKLARINI "HELAL" ETMEDİ

20 Mayıs 2021 21:21

Cezayir'de çalıştıkları halde 2.5 yıllık haklarını alamayan Kayı İnşaat işçileri, pandemi kısıtlamaları sırasında mağdur olan esnaf ve çalışanlardan helallik isteyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a "Haklarımızı helal etmiyoruz" dediler.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİNE ANADOLU ADLİYESİ ÖNÜNDE POLİS MÜDAHALESİ

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİNE ANADOLU ADLİYESİ ÖNÜNDE POLİS MÜDAHALESİ

16 Nisan 2021 20:26

Cezayir'de çalıştırdığı işçilerin yaklaşık 2.5 yıldır kazanılmış haklarını ödemeyen Kayı İnşaat'ın konkordato süreci mahkeme tarafından 28 Mayıs'a kadar uzatıldı. Duruşma öncesi açıklama yaparak hak taleplerini dile getiren işçilerin duruşma sonrası toplu fotoğraf çektirme girişimine ise polis müdahale etti. Polisin zorla adliye bahçesinden çıkardığı işçiler, "Biz bu muameleyi hak etmedik" diyerek tepki gösterdiler.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ALACAKLARI İÇİN BU KEZ DE KADIKÖY'DEN SESLENDİ: BANKALARDAN ÖNCE BİZİM ALACAKLARIMIZ ÖDENSİN

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ALACAKLARI İÇİN BU KEZ DE KADIKÖY'DEN SESLENDİ: BANKALARDAN ÖNCE BİZİM ALACAKLARIMIZ ÖDENSİN

15 Nisan 2021 17:00

Kayı İnşaat'ın Cezayir'de çalıştırdığı, ancak 2,5 yıldır tazminat ve maaşlarını ödemediği işçileri, şirkete konkordato için tanınan 3 aylık sürenin bitmesine bir gün kala Kadıköy'den bir kez daha seslerini duyurmaya çalıştı. İşçiler, yarın yapılacak duruşmada şirketin ya konkordato sürecinin devamına ya da iflasına karar verileceğini belirterek, mahkemeden, bankalardan önce işçi haklarının ödenmesi yönünde karar almasını beklediklerini söylediler. İşçiler, "Bankalar geri çekilsin, bankalardan önce bizim alacaklarımız ödensin" dediler.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ YARIN MECLİS'E GİDECEK

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ YARIN MECLİS'E GİDECEK

27 Ocak 2021 18:20

İnşaat Emekçileri Sendikası Kayı İnşaat işçileri, iki yıldır maaş alamadıkları gerekçesiyle başlattıkları eylemlerinin 13'üncü gününde yarın TBMM'ye gideceklerini söylediler.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ÇALIŞMA BAKANLIĞI’NI GÖREVE ÇAĞIRDI

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ ÇALIŞMA BAKANLIĞI’NI GÖREVE ÇAĞIRDI

25 Ocak 2021 15:58

Kayı İnşaat işçileri, 2 yıldır alamadıkları tazminat ve maaşlarının ödenmesi için başlattıkları eylemin 10'uncu gününde Çalışma Bakanlığı'nın İstanbul İl Müdürlüğü önünde bir araya gelerek bir kez daha sesini duyurmaya çalıştı. eylem yaptı. İşçiler, Çalışma Bakanı'nı göreve çağırdı.

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ CUMHURBAŞKANI'NA SESLENDİ: NEDEN SESİMİZİ DUYMUYORSUN?

KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ CUMHURBAŞKANI'NA SESLENDİ: NEDEN SESİMİZİ DUYMUYORSUN?

22 Ocak 2021 15:04

Alacakları 2 yıldır ödenmeyen Kayı İnşaat İşçileri, eylemlerinin 9’uncu gününde bir kez daha holding önünde bir araya geldi. Bu hak mücadelesinde devleti yanlarında görmediklerini ifade eden işçiler, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslenerek, "Kayı İnşaat'ın sahibi Coşkun Yılmaz'a plaket veriyordun, onun yanındaydın. Karda kışta Türkiye'nin dört bir yanından gelen işçiler burada, neden bizim sesimizi duymuyorsun" dedi.

BUGÜN DE PARALARINI ALAMAYAN KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ EYLEMLERİNE DEVAM EDECEK

BUGÜN DE PARALARINI ALAMAYAN KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ EYLEMLERİNE DEVAM EDECEK

14 Ocak 2021 18:30

Kayı Holding'in Cezayir'deki inşaatlarında çalıştığı halde 2 yıldır maaşını alamayan 250'ye yakın işçi bugün şirketin İstanbul Levent'teki merkezinin önünde eylem yaptı. İşveren Coşkun Yılmaz ile görüşen işçiler, bugün de paralarını alamadı. Yaşadıkları kentlerden borç para ile İstanbul'a gelen İşçiler, alacaklarını tahsil edene kadar eylemlerini sürdürme kararı aldı.

KAYI İNŞAAT'IN CEZAYİR'DE İKİ YILDIR MAAŞINI ALAMAYAN MAĞDUR İŞÇİLERİ ŞİRKET ÖNÜNDE EYLEM YAPTI

KAYI İNŞAAT'IN CEZAYİR'DE İKİ YILDIR MAAŞINI ALAMAYAN MAĞDUR İŞÇİLERİ ŞİRKET ÖNÜNDE EYLEM YAPTI

12 Ocak 2021 15:26

Kayı Holding'in Cezayir'deki inşaatlarında çalıştığı halde 2 yıldır maaşını alamayan 250'ye yakın işçi bugün şirketin İstanbul Levent'teki merkezinin önünde eylem yaptı. "Elazığ'dan, Adana'dan, Kayseri'den, Hatay'dan alacağımızı almaya geldik", "Param yok yalanına tokuz" pankartları açan işçiler, "Paralarımızı alana kadar buradan gitmeyeceğiz" dediler.

CEZAYİR'DE 2 YILDIR HAK MÜCADELESİ VEREN KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ İSTABUL'DA EYLEME HAZIRLANIYOR

CEZAYİR'DE 2 YILDIR HAK MÜCADELESİ VEREN KAYI İNŞAAT İŞÇİLERİ İSTABUL'DA EYLEME HAZIRLANIYOR

04 Ocak 2021 16:55

Kayı İnşaat’ın Cezayir’deki Bechar Askeri Hastane, Cite Financiere, Oran Askeri Konaklama ve Ouargla Askeri Hastane şantiyelerinde çalışan işçiler 2 yıldır maaş alamadıklarını söyleyerek isyan ettiler. Haftaya İstanbul’a gelip şirketin önünde eylem yapacaklarını açıklayan işçiler, ANKA'ya işverenin bugüne kadar verdiği hiçbir sözü tutmadığını, mağdur olduklarını ve artık sabırlarının kalmadığını ifade ettiler. Bir işçi ise isyanını "Ya açlık grevi yapacağım ya da kendimi yakacağım" sözleriyle dile getirdi.