
Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin 2 kamu görevlisine dava açıldı
27 Haziran 2026 12:44
6 Şubat depremlerinde 42 kişinin yaşamını yitirdiği Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin Dulkadiroğlu Belediyesi'nde İmar ve Şehircilik Müdür Vekili Arzu Özaydın ile İmar ve Şehircilik Müdür Yardımcısı Serap Binici hakkında, "bilinçli taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma" suçundan dava açıldı.













