(MANİSA)- Manisa Büyükşehir Belediyesi, il genelinde haşere ve vektörlere karşı yürüttüğü ilaçlama çalışmalarına Alaşehir ilçesinde devam ediyor. Vatandaşların yaz aylarını rahat, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirmelerini hedefleyen Büyükşehir ekipleri, 17 ilçenin tamamında yoğun bir mesai harcıyor.
Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme noktaları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ile ilaçlama faaliyetlerini sürdürüyor. Bu kapsamda Alaşehir ilçesinde yürütülen çalışmalarda Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20 araç ve 30 personelden oluşan kadroyla ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı olarak gündüz ve gece ilaçlaması gerçekleştirdi.
"17 İLÇEMİZDE ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ"
Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların sahaya sürüldüğünü belirtti. Başkan Dutlulu, "Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7/24 görev başındayız. Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın anlık konumunu, güzergahını ve kamera görüntülerini ‘Üzüm’ uygulamamız içindeki ‘Hizmet Aracım Nerede?’ modülünden canlı olarak takip edebilirler" diye konuştu.