(MANİSA)- Manisa’nın 17 ilçesinde görev yapan yaklaşık 240 Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM) öğretmeni, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını değerlendirmek ve sonraki dönemin stratejilerini belirlemek amacıyla bir araya geldi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), yeni döneme güçlü bir başlangıç yapmaya hazırlanıyor. İl genelindeki 17 ilçeden gelen yaklaşık 240 öğretmen, hem geride kalan yılın değerlendirmesini yapmak hem de 2026-2027 eğitim-öğretim yılının yol haritasını çizmek amacıyla bir araya geldi. Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda gerçekleştirilen programa, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ile MABEM idarecileri katıldı.
EĞİTİMCİLERE ÖZEL SEMİNER
Program kapsamında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla seminer düzenlendi. Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu, MABEM bünyesinde görev yapan öğretmenlere "Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi" başlıklı seminer verdi. Seminerde, yeni nesil eğitim yaklaşımları ve öğrencilere rehberlik etme süreçleri detaylı bir şekilde ele alındı.
SUNUMLAR VE YENİ DÖNEM PLANLAMASI
Toplantıda, MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum yaptı. Ağgül ve Tatlı, geride bırakılan yıl içerisinde başarılı çalışmaları verilerle paylaşırken, 2026-2027 eğitim-öğretim döneminde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve stratejik hedefler hakkında öğretmenleri bilgilendirdi. Programın sonunda MABEM bünyesinde görev alarak yıl boyunca büyük bir özveriyle çalışan ve en çok ek çalışma gerçekleştiren öğretmenlere, eğitime sundukları değerli katkılardan dolayı özel olarak teşekkür edildi.

