(KIRŞEHİR) - Kırşehir Belediyesi, Babalar Günü dolayısıyla Kır-Köy’de “Uçurtma Şenliği” düzenledi. Çocuklar ve ailelerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlik renkli görüntülere sahne olurken, Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu hem Babalar Günü’nü kutladı hem de YKS’ye giren öğrencilere başarılar diledi.
Kırşehir Belediyesi tarafından dün Kır-Köy’de düzenlenen Uçurtma Şenliği’ne Başkan Ekicioğlu ile birlikte CHP Milletvekili Metin İlan, CHP Merkez İlçe Başkanı Gürkan Yağmur, Belediye Meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Özellikle çocukların, anne ve babaların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte çocuklar ve babalarıyla birlikte uçurtma uçururken gökyüzü rengarenk uçurtmalarla doldu.
Programın açılışında konuşan CHP’li İlhan, etkinliğe gösterilen yoğun ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Kır-Köy projesi ve kentte hayata geçirilen sosyal projeler dolayısıyla Ekicioğlu’na teşekkür etti.
60 yıllık çöp depolama alanının rehabilite edilerek oluşturulan Kır-Köy’ün sosyal ve kültürel yaşam açısından önemli bir alana dönüştüğünü belirten Ekicioğlu, konuşmasında hem Babalar Günü’nü kutladı hem de üniversite sınavına giren öğrencilere başarı diledi. Ekicioğlu, şunları kaydetti:
“Bu alanı sosyal ve kültürel bir yaşam alanına dönüştürmek bize nasip oldu. Bugün hem üniversite sınavının ardından gençlerimizle bir araya geliyoruz hem de Babalar Günü’nü hep birlikte kutluyoruz. Rüzgarın da bize verdiği avantajla uçurtma şenliğimizi güzel bir atmosferde gerçekleştiriyoruz. Bugün sınava giren öğrencilerimizin inşallah sınavları iyi geçmiştir. Hedeflerine ulaşmalarını diliyorum. Çünkü bizim geleceğimiz, üniversite sınavına giren o gençlerdir. Biz de yerel yönetimler olarak gençlerimize elimizden gelen desteği sağlamaya devam ediyoruz.Geçtiğimiz yıl belediyemizin kurslarından yararlanan öğrencilerimiz önemli bir başarı elde etti. Başarı oranımız yüzde 80 seviyesindeydi. İnşallah bu yıl da öğrencilerimizin hepsi istedikleri bölümlere yerleşir ve başarılı olurlar. Bu vesileyle Kültür Müdürlüğümüze, ilgili başkan yardımcılarımıza ve tüm personelimize teşekkür ediyorum. Bütün Kırşehirlilerin Babalar Günü’nü kutluyorum.”

