(ANKARA) - Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ile Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret ederek, ulaşım esnafının talep ve önerilerini dinledi.
Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ile Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret eden Başkan Özarslan, ulaşım esnafıyla sektörün ihtiyaçları ve beklentilerine ilişkin fikir alışverişinde bulundu. Özarslan, ulaşım sektörünün karşılaştığı sorunların çözümü, vatandaşlara sunulan hizmet kalitesinin artırılması ve esnafın çalışma koşullarının iyileştirilmesi konusunda Keçiören Belediyesi olarak desteklerini sürdüreceklerini ifade etti.
Esnafın görüş ve önerilerine büyük önem verdiklerini belirten Özarslan, ortak akıl ve istişare kültürüyle ilçeye daha iyi hizmet sunmak için çalışmalarına kararlılıkla devam edeceklerini söyledi.
ESNAFTAN BAŞKAN ÖZARSLAN’A TEŞEKKÜR
Ziyaretler sırasında şoför esnafının taleplerini tek tek dinleyen Özarslan, Keçiören Belediyesi ile esnaf arasında güçlü bir iletişim köprüsü kurmaya devam edeceklerini vurguladı. Keçiören’in gelişiminde esnafın önemli bir yere sahip olduğunu belirten Özarslan, ulaşım hizmetlerinin ilçenin günlük yaşamındaki kritik rolüne dikkati çekti.
Ziyaretlere ilişkin değerlendirmelerde bulunan Özarslan, "Keçiören’imizin emektar ulaşım esnafıyla bir araya geldik. Önce Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı’nı, ardından Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret ederek şoför esnafımızın talep ve önerilerini dinledik, sohbet ettik. Keçiörenlilere hizmet eden tüm kardeşlerime çalışmalarında kolaylık ve bereket diliyorum" ifadelerini kullandı.
