(ESKİŞEHİR)- Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç ve Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Başkanı Nadir Küpeli, EOSB Engelliler Montaj Atölyesi’nde özel bireyler ile bir araya geldi. Özel bireylere teşekkür eden Ataç, "Tüm Türkiye size hayran. Nerede sizi anlatsam herkes sizi takdir ediyor. Sizlerle gurur duyuyoruz, hepinizi gayretlerinizden dolayı kutluyorum" dedi.
Tepebaşı Belediyesi ve EOSB iş birliğinde hayata geçirilen Engelliler Montaj Atölyesi faaliyetlerine devam ediyor. Belediye Başkanı Ahmet Ataç ve Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Başkanı Nadir Küpeli de merkez bünyesinde çalışmalarına devam eden özel bireyleri ziyaret etti. Buluşmada Başkan Ataç ve Küpeli, özel bireyler ile sohbet etti.
"Hepinizi gayretlerinizden dolayı kutluyorum"
Özel bireylere hitap eden Ataç, "Tüm Türkiye size hayran. Nerede sizi anlatsam herkes sizi takdir ediyor. Sizler için hizmete açtığımız bu atölyeler diğer illere de örnek oluyor ve benzerlerini hayata geçirmeyi planlıyorlar. EOSB Başkanımız Nadir Küpeli’ye de yapılan iş birliğinden dolayı teşekkür ediyorum. Projeyi sunduğumuzda hemen bu güzel mekanı sizler için hazırladılar. Sizlerle gurur duyuyoruz, hepinizi gayretlerinizden dolayı kutluyorum" diye konuştu.
"Gençlerimiz burada çok güzel işlere imza atıyor"
Başkan Küpeli ise "Tepebaşı Belediyesi ile yürüttüğümüz bu iş birliği örnek bir uygulama oldu. Engelliler Montaj Atölyesi, Türkiye’ye örnek teşkil eden bir projedir. Gençlerimiz burada çok güzel işlere imza atıyor. Bu tür projelerle hem engelli bireylerimizin istihdamına katkı sağlıyor hem de bölgemizde üretime değer katıyoruz. Sizlerle gurur duyuyoruz. Sevgili Ahmet Ağabeye de teşekkür ediyorum, bu çalışmada bizlere önayak oldu. Tepebaşı Belediyesi’nin yaptığı çok kutsal bir iş ve bizim de çorbada tuzumuz olduğu için ayrıca mutluyuz" ifadelerini kullandı.

