Anka Haber

Nazım Hikmet, 124’üncü doğum gününde Konak’ta anıldı

Mahreç: BULTEN
15.01.2026 09:46
Güncelleme: 03.06.2026 16:42

Giresun Belediyesi, kent estetiğini güçlendiriyor

Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin gelmesiyle kent genelinde peyzaj çalışmalarına hız verdi. Ekipler tarafından sürdürülen çalışmalarla birlikte kentin birçok noktası daha estetik bir görünüme kavuşuyor.

22 Haziran 2026 15:15

Giresun Belediyesi, kent estetiğini güçlendiriyor
Aa

(GİRESUN) - Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin gelmesiyle kent genelinde peyzaj çalışmalarına hız verdi. Ekipler tarafından sürdürülen çalışmalarla birlikte kentin birçok noktası daha estetik bir görünüme kavuşuyor.

Giresun Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ile orta refüjlerde gül ve çeşitli mevsimlik çiçeklerin dikimini gerçekleştiriyor. Kentin estetik görünümünü güçlendirmek ve vatandaşlara daha güzel yaşam alanları sunmak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergahları rengarenk çiçeklerle donatılıyor.

Peyzaj çalışmalarıyla birlikte Giresun’un sahil kesimi başta olmak üzere birçok noktası yaz aylarına renkli ve ferah bir görünümle hazırlanıyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, yaz sezonu boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceği bildirildi.

Yetkililer, daha yeşil ve daha estetik bir şehir hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, vatandaşların ortak kullanım alanlarını güzelleştirmeye yönelik projelere önem verdiklerinin altını çizdi.