(MUĞLA) - Milas Belediyesi bünyesinde memur, kadrolu işçi ve şirket personeli olarak görev yapan çalışanlara sağlık taraması yapıldı. Belediye Başkanı Fevzi Topuz, "Gerçekleştirilen zorunlu sağlık taramasıyla personelimizin sağlık problemlerinin önceden belirlenmesini amaçlıyor ve bu doğrultuda sağlık sorunları hakkında bilgilenmelerini sağlıyoruz" dedi.
Milas Belediyesi, personeline yönelik iş sağlığı ve güvenliği kapsamında sağlık taraması gerçekleştirdi. Milas Belediyesi Emek Personel A.Ş. ile İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen uygulama, mevzuat gereği tüm çalışanları kapsıyor.
Mobil sağlık aracıyla yapılan taramalarda personele akciğer grafiği ve işitme testi uygulanırken, özel olarak hazırlanan odalarda kan testleri gerçekleştirildi. Hafta boyunca süren çalışma kapsamında personel, kendilerine bildirilen gün ve saatlerde taramalara katıldı.
Sağlık taramasıyla birlikte ortaya çıkabilecek sağlık problemlerinin önceden belirlenmesi ve mevcut sağlık problemlerinin saptanması amaçlanıyor. Yetkililer, tüm personelin taramayı zorunlu olarak yaptırması gerektiğini hatırlattı.
"Personelimize sağlıklı bir çalışma hayatı temenni ediyorum"
Topuz ise "Personelimizin hem daha sağlıklı hem de hizmette daha verimli olmasını hedefliyoruz. Gerçekleştirilen zorunlu sağlık taramasıyla personelimizin sağlık problemlerinin önceden belirlenmesini amaçlıyor ve bu doğrultuda sağlık sorunları hakkında bilgilenmelerini sağlıyoruz. Bu çalışmayla personelimizin yaptığı işe uyumu ve sağlık durumu kontrol altında tutuluyor. Tüm personelimize sağlıklı bir çalışma hayatı temenni ediyorum" diye konuştu.

