(MANİSA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Trafik Zabıta ekipleri, yayaların güvenliğini sağlamak amacıyla kaldırımlarda ve Sevgi Yolu’nda düzenli olarak kapsamlı denetimler yapıyor.
Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerince yapılan son kontrollerde, kurallara aykırı hareket eden 44 motorlu taşıt sürücüsüne idari yaptırım uygulandı. Denetimlerin aralıksız devam ettiği belirtilirken, bu süreçte İl Emniyet Müdürlüğü birimlerinin desteğiyle de 32 araç sürücüsüne ceza kesildi. Büyükşehir Belediyesi ekipleri, yapılan denetimlerin, Sevgi Yolu'nun ve kaldırımların asıl amacına uygun olarak yayaların güvenli ve huzurlu bir şekilde kullanabilmesi için önem taşıdığını belirterek, çalışmalarının süreceğini kaydetti.
"Sevgi yolu yayalarındır"
Sevgi Yolu'nda esnaf olduğunu belirten Ceylin Çaşkurlu, "Motosiklet sürücüleri, buradan çok hızlı geçiyor. Yayalar zor anlar yaşıyor hep şahit oluyoruz. Zabıta ve emniyet birimlerinin denetimlerden sonra bu olaylar azaldı. Motosikletler, otomobiller dükkanımızın önünde duruyor görüntü olarak da çok kötü görünüyordu. Akşamları özellikle burası otopark gibi oluyordu. Sevgi Yolu yayalarındır ve Büyükşehir Belediyesi’ne bu duruma el attıkları için teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Sevgi Yolu'nda evinin olduğunu belirten Özel Erşahin de "En büyük sıkıntımız burada motosikletler süratli geçiyor. Bu durumun düzene girmesi lazımdı. Denetimlerden ötürü Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’ya teşekkür ediyoruz" dedi.
"Emniyet birimlerinin desteğiyle motorlu araçlara karşı da denetimlerimizi sıklaştırıyoruz"
Büyükşehir Belediyesi Trafik Zabıta Memuru İsmail Erim, "Ulaşım Daire Başkanlığı Trafik Zabıtası olarak kaldırımlarda ve sevgi yollarındaki denetimlerimizi aralıksız sürdürüyoruz. Yolları ve kaldırımları uygun kullanmayan motosikletlere, belirlenen saatler dışında yük indirip bindiren araçlara da müdahalede bulunuyoruz. Emniyet birimlerinin desteğiyle motorlu araçlara karşı da denetimlerimizi sıklaştırıyoruz. Hedefimiz, kaldırımların ve sevgi yollarının yayalara ait olduğu bilincini pekiştirerek, daha güvenli ve huzurlu bir ortam sağlamak" ifadelerini kullandı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi düzenli olarak yaptığı denetimlerle şehirdeki yaya güvenliğini ve yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor.