(KÜTAHYA) - Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Adnan Menderes Bulvarı’nda faaliyet gösteren iş yerlerini ziyaret ederek, esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Kahveci, Adnan Menderes Bulvarı ziyaretinde esnafa hayırlı işler diledi, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi. Buluşmada; şehre ilişkin beklentiler, günlük hayatta karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Yerel yönetimde istişarenin önemine vurgu yapan Kahveci, “Şehrimizi birlikte yönetmenin yolu, vatandaşlarımızın sesine kulak vermekten geçiyor. Esnafımızın ve vatandaşlarımızın görüşleri bizim için çok kıymetli. Sorunları yerinde görmek ve birlikte çözüm üretmek için ziyaretlerimize devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Adnan Menderes Bulvarı esnafı ve vatandaşlar, ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, Kahveci’nin ilgisinden ve samimi yaklaşımından dolayı kendisine teşekkür etti.

