(ZONGULDAK)- Karadeniz Ereğli Belediyesi, şehir içi ulaşımda vatandaş memnuniyetini artırmak ve güvenli taşımacılığı sağlamak amacıyla kent genelinde hizmet veren özel halk otobüslerini denetledi.
Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ile Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin ortaklaşa gerçekleştirdiği denetimlerde, şehir içi ulaşımda vatandaş memnuniyetini artırmak ve güvenli taşımacılığı sağlamak amacıyla kent genelinde faaliyet gösteren özel halk otobüslerinin kurallara uyup uymadıklarına bakıldı. Ekipler, halk otobüslerinde şoför kılık kıyafet, araç temizliği, engellilerin otobüse erişimi, klima, oturma düzeni ve koltukların durumu, yangın söndürme tüpü ve ilk yardım çantası, bilgilendirme görselleri ve aracın fiziki durumu gibi konularda kontroller gerçekleştirdi.
Denetim sırasında şoförlere denetim ekibi tarafından bilgilendirmeler yapıldı. Şoförler, gün içinde karşılaştıkları sorunlara karşı daha duyarlı ve sağduyulu olmaları konusunda uyarıldı. Denetimlerin ulaşımın daha konforlu, daha rahat ve daha güvenli olmasını sağlamak amacıyla düzenli olarak devam edeceği bildirildi.