1 Mayıs İşçi Bayramı'nı kutlamak için Kadıköy Rıhtım'a yürüyen İnşaat-iş Sendikası'na polis müdahale etti.
Koronavirüs pandemisiyle 1 Mayıs İşçi Bayramı bugün evlerden kutlanıyor. Sokağa çıkma yasağının ilan edildiği bugünde bazı sendikalar İşçi Bayramı'nı kutlamak için meydanlara yürümek istedi. Ancak sendikalar polis müdahalesiyle karşı karşıya kaldı. "Yaşasın 1 Mayıs" pankartları ve marşlarıyla Kadıköy Rıhtım'a yürüyen İnşaat-iş Sendikası da polis engeliyle karşı karşıya kaldı. Kadıköy rıhtımında polis önce sendikanın marşını kapattı,, ardından pankartlara müdahele etti. Sendika üyeleri gözaltına alınırken, İskele Polis Karakolu'nda tutuldukları öğrenildi.
