Eğitim-Sen, öğretmenlere, çalışma ortamlarının pandemiye uygun olmaması halinde, durumu tutanak altına almaları ve kurum yöneticilere bildirmeleri çağrısında bulundu.
Eğitim-Sen, öğretmenlerden, yüz yüze eğitim döneminde, okulun ve mesleki çalışma yapılacak alanların sağlık açısından uygun olup olmadığını değerlendirmelerini istediği bir mektup yayımladı. Mektupta, öğretmenlerden, çalışma yapılacak alanın sağlıklı olmadığını düşündüklerinde durumu tutanak altına almaları ve kurum yöneticilerine bildirmeleri istendi.
“YAŞAMIMIZLA İLGİLİ KARARLAR BİZE SORMADAN ALINAMAZ”
Eğitim-Sen mektubunda, mesleki çalışmalar kapsamında yapılacak olan öğretmenler kurullarında, okulların açılmaya hazır olup olmadığının değerlendirilmesi istendi. Mektupta öğretmenlerin sağlıkları ve gelecekleriyle ilgili kararların onlara sorulmadan alınmaması gerektiği vurgulandı. Mektupta, “Yaşamımızla ilgili kararların bizlere sorulmadan alınmasına sessiz kalmayacağız” ifadelerine yer verildi.
