(DİYARBAKIR) - Diyarbakır Barosu Başkanı Abdulkadir Güleç ile yönetim kurulu üyeleri, Amedspor'un yeni başkanı Nahit Eren ve yönetimini ziyaret etti.
Ziyarette, kulübün yeni dönemdeki hedefleri ve kent sporunun gelişimine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Baro Başkanı Güleç, Amedspor yönetimine başarı dileklerini iletirken, Diyarbakır Barosu olarak kentin spor kültürünün güçlenmesine katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.

