(AYDIN)- Didim’de 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı, Cumhuriyet’in 102'nci yılına özel hazırlanan 102 kişilik zeybek gösterisi ile kutlandı.
Didim’de Cumhuriyet Bayramı, büyük bir coşkuyla kutlanıyor. Kutlamalar, Didim Kaymakamlığı’nda tebriklerin kabulü ile başladı. Ardından Didim Atatürk Stadyumu’nda düzenlenen resmi törene, Kaymakam Mesut Çoban, Garnizon Komutanı Erkut Arslan, Belediye Başkanı Hatice Gençay, Cumhuriyet Başsavcısı Anıl Altay, ilçe protokolü, kamu kurumları ve siyasi parti temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı.
102 kişilik zeybek gösterisi
Tören, protokolün halk ve öğrencilerin bayramını kutlaması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Günün anlam ve önemini anlatan konuşmaların ardından öğrenciler, şiirler ve gösteriler sundu. Kutlamaların en dikkat çekici anı ise Cumhuriyet’in 102'nci yılına özel hazırlanan 102 kişilik zeybek gösterisi oldu. Coşkuyla sergilenen zeybek, stadyumu dolduran kalabalıktan büyük alkış aldı. Birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığı etkinlikte vatandaşlar Cumhuriyet sevgisini yaşadıkları coşkuyla gösterdi.

