Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay, Didim Gençlik Merkezi’nde düzenlenecek (DİGEM) düzenlenecek etkinlikte ilçede yaşayan gençler ile bir araya gelecek.
Belediye tarafından yapılan ve açılışını CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun yaptığı DİGEM’de yarın saat 14.00’te Başkan Atabay, gençlerin sorunlarını ve taleplerini dinleyecek.
Atabay, ilçede yaşayan tüm gençleri buluşmaya davet ederek, "Didim’imiz yarını olacak gençlerimize büyük önem veriyoruz. Yarın da bu gençlerimiz ile buluşarak onların sorunlarını ve Didim'i masaya yatıracağız. Bu büyük buluşmaya tüm gençlerimizi bekliyoruz" dedi.
