(AYDIN) - Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne ait fidanlıklarda ata tohumlarından yetiştirilen kışlık fideler, Bozdoğan'da vatandaşlara dağıtıldı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin ata tohumlarının korunması ve geleceğe taşınması için yürüttüğü çalışmalar devam ediyor. Bu kapsamda binlerce kışlık fide, Bozdoğan’da vatandaşlara dağıtıldı. Dağıtımlar sayesinde hem yerel tohumların sürdürülebilirliği sağlanıyor hem de vatandaşlara kendi bahçelerinde doğal ürün yetiştirme imkanı sunuluyor.
"Ata tohumu fidelerimizi vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz"
Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, ata tohumlarının üretiminin devamlılığı ve korunması için çalışmaların devam edeceğini belirterek, "Ata tohumu fidelerimizi vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Bu çalışmalar hem yerel üretimi destekliyor hem de ata mirasımız olan tohumlarımızın geleceğe aktarılmasını sağlıyor" dedi.

