Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen ‘Yerel Yönetimlerin Gençlik Birimleri ve Daire Başkanları Buluşması’nda konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, gençlere her alanda destek verdiklerini belirtti. Böcek “Tüm belediye başkanlarımızla birlikte yerelden kalkınmayı genele yayacağız” dedi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde 9’u büyükşehir belediyesi olmak üzere toplamda 23 belediyenin katılımıyla 5-6 Mart’ta düzenlenen Yerel Yönetimlerin Gençlik Birimleri ve Daire Başkanları Buluşması, kapanış töreniyle sona erdi. Kapanış toplantısına Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek ve CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun da katıldı.
“ANTALYALILARIN ATATÜRK SEVGİSİ HİÇ DEĞİŞMEDİ”
Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 6 Mart’ın Antalya için çok önemli bir gün olduğunu belirterek, bundan tam 92 yıl önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Antalya’ya ilk resmi ziyaretini düzenlediğini söyledi. 92 yılda Antalya’da çok şeyin değiştiğini vurgulayan Böcek, değişmeyen tek şeyin Antalyalıların Atatürk sevgisi olduğunu belirtti.
GENÇLERE YÖNELİK PROJELER
Büyükşehir Belediyesi olarak gençlere yönelik her alanda projeler ürettiklerini belirten Böcek, “Antalya’da 170 bin gencimiz ilk kez oy kullanacak. Antalya’mızda, Akdeniz Üniversitemizde 73 bin öğrencimiz eğitim görüyor. 20 yıllık Konyaaltı Belediye Başkanlığı’m dönemimde, Akdeniz Üniversitesi’nin Konyaaltı sınırlarında olmasından dolayı öğrencilerin her türlü ihtiyacı ile yakından ilgilendik. Kayıt döneminde öğrencilerimizi otogarda karşılayarak barınma ihtiyacına yönelik çeşitli desteklerimiz oldu. Antalya Büyükşehir Belediyesi’nde de göreve gelir gelmez gençlerimize yönelik projeler geliştirdik. Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi’ni kurduk. Antalya’nın 2025 yılında Avrupa Gençlik Başkenti olması için çalışmalar başlattık” dedi.
Gençlere her alanda destek olduklarını ifade eden Böcek, “Üniversitelerin kayıt döneminde birçok öğrencimiz yurtlara yerleşemedi, dışarıda kaldı. O öğrencilerimize sahip çıkarak, geçici kalacak yer temin ettik. Kısa süre içinde yurtlarımızı açtık ve öğrencilerimiz kalıcı olarak yurtlarına yerleşti. Aynı zamanda üniversite öğrencilerimize yönelik her sabah sıcak çorba dağıtımımız sürüyor. Türkiye’nin yönetiminde yerelden kalkınma modellerini birlikte yürütüyoruz. Tüm belediye başkanlarımızla birlikte yerelden kalkınmayı genele yayacağız” diye konuştu.
“BİR ARAYA GELMEK ÖNEMLİ”
CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun ise yerel yönetimlerde yöneticilerin bir araya gelerek karşılıklı fikir alışverişinde bulunması ve projeler üretmesinin çok önemli olduğunu kaydetti. Torun, gençlik birimleri ve daire başkanlarına çalışmalarında başarılar diledi.
Toplantının sonunda ise CHP Spor Kurulu Başkan Vekili Demirhan Şerefhan, Böcek’e Atatürk’ün spor yaparken çekilmiş bir tablosunu hediye etti. Böcek, Atatürk tablosunu CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun ile aldı.
Yerel Yönetimlerin Gençlik Birimleri ve Daire Başkanları Buluşması hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.