(BURDUR) - Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Devlet Hastanesi’nin alt tarafında devam eden asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı.
Başkan Ercengiz, Devlet Hastanesi’nin alt tarafında devam eden asfalt çalışmalarını yerinde inceledi. İnceleme sonrasında açıklama yapan Ercengiz, şunları söyledi:
"Devlet Hastanesi’nin alt tarafında, millet bahçesi olarak faaliyet gösterecek ve hizmete açılacak bölgede yer alan 35 metrelik yolumuzun devamını asfalt çalışmalarıyla kısa zamanda hizmete sunacağız. Bugün itibarıyla asfaltlama çalışmalarımız başlamıştır. En geç birkaç gün içerisinde burada toplam 700 metre uzunluğunda, 8 bin metrekarelik asfalt döküm çalışmasını gerçekleştireceğiz.
"ÖNEMLİ BİR KAYNAK AYIRIYORUZ"
Maliyetlerin artışı göz önüne alındığında, yaklaşık 6 TIR malzeme kullanılarak, kendi ekiplerimizin emeği ve işçiliğiyle hayata geçirilecek bu yol için önemli bir kaynak ayırıyoruz. Toplam maliyet açısından değerlendirildiğinde, burada yaklaşık 10 milyon liralık bir yatırım gerçekleştireceğimizi de sizlerle paylaşmak isteriz. Asfalt çalışmalarımızı şehrimizin muhtelif noktalarında, kentimiz büyüdükçe açılan yeni yollarımızda da sürdürmeye devam edeceğiz. Sezonun el verdiği ölçüde, yaz boyunca çalışmalarımızı son güne kadar sürdüreceğiz.
EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR
Gördüğünüz gibi; kendi işçimizle, kendi emekçimizle, kendi iş makinelerimizle ve kendi ürettiğimiz asfalt malzemesiyle bu yolları sizlere kazandırıyoruz. Gösterdikleri gayret ve verdikleri emeklerden dolayı tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Umarım en kısa zamanda bu alanı gençlerimiz, vatandaşlarımız ve yurttaşlarımız kullanmaya başlar. Hepimize hayırlı olsun."
