(İZMİR) -Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatıyla İzmir merkezli dört ilde gerçekleştirilen eş zamanlı operasyonlarda gözaltına alınan Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit'in Seferihisar Adliyesi'ndeki işlemleri devam ediyor. Seferihisar Devlet Hastanesi'ndeki sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edilen Başkan Yiğit'in savcılık ifadesinin tamamlandığı öğrenildi.
Savcılık ifadesinin ardından tutuklanması talebiyle nöbetçi sulh ceza hakimliğine sevk edilen Yiğit hakkında, mahkeme tarafından konutu terk etmeme (ev hapsi) şeklinde adli kontrol tedbiri uygulanmasına hükmedildi.
Öte yandan, Yiğit ile adliyeye sevk edilen Güzelbahçe ve İzmir Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Doğuş Bayır hakkında da ev hapsi kararı verildiği öğrenildi.Mahkeme Onur Yiğit için ev hapsi kararı verdi.
BİR ŞÜPHELİ SERBEST BIRAKILDI
Yiğit ile sevk edilen Güzelbahçe ve İzmir Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Doğuş Bayır da tutukluluk istemiyle mahkemeye sevk edildi. İki isimle birlikte adliyeye getirilen müteahhit E.K ise savcılık ifadesi sonrasında serbest bırakıldı.
