
Kanseri yendi, ikinci baharı İleri Yaş Merkezi’nde yaşıyor
04 Şubat 2026 11:57
Konak Belediyesi’nin İleri Yaş Sağlıklı Yaşam Merkezi’nde hayata bağlanan 75 yaşındaki Zekiye Köse, kanser hastalığını yendi. Köse, “Burada ikinci hayatımı yaşıyorum. Bu zamana kadar hiç yaşamamışım ben, hep robot gibi çalışmışım. Burada sosyalleştim, hayatımı yaşıyorum, gezilere katılıyorum, insanlarla kaynaştım. Enerjim açıldı, iştahım açıldı, hastalığı da yendim” dedi.