
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920 hizmete açıldı
24 Haziran 2026 12:15
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, 30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa katılan Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, gençlerin gelişimine katkı sağlayacak merkezin kente hayırlı olmasını diledi.