
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ünlüce, bisikletseverlerle bir araya geldi
04 Haziran 2026 13:06
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü dolayısıyla Velespit Parkı’nda bisikletseverlerle bir araya geldi. Ünlüce, sağlıklı ve sürdürülebilir bir yaşam için pedal çeviren tüm vatandaşların gününü kutladı.