
Türkiye Yol-iş Sendikası Genel Başkan Ağar'dan otoyollarla ilgili açıklama: “Eğer özel sektör kâr ediyorsa devlet de edebilir. Özel sektör kazanacağına devlet kazansın”
11 Mayıs 2026 15:11
Türkiye Yol-iş Sendikası Genel Başkanı Ramazan Ağar, "Otoyollar milletin vergileriyle yapıldı, krediler için bütçeden büyük ödemeler gerçekleştirildi, geçiş garantileri ortada. Birçok kamu kuruluşu ‘zarar ediyor’ denilerek özelleştirildi. Peki alanlar nasıl kâr ediyor? Eğer özel sektör kâr ediyorsa devlet de edebilir. Özel sektör kazanacağına devlet kazansın” dedi.