
İETT Kurtköy Garaj-2 açılışında konuşan Nuri Aslan: Tesisimizde ortaya çıkan katı atıkların yüzde 95’i, araç yıkama sularının ise yaklaşık yüzde 85’i geri dönüştürülecek
27 Haziran 2026 13:34
İBB Başkanvekili Nuri Aslan, İETT Kurtköy 2 Garajı açılış törenine katıldı, kentte seçilmiş Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun vizyonuyla kesintisiz bir şekilde çalışıldığını söyledi. Aslan, “Yaklaşık 102 milyon TL yatırımla tamamladığımız bu tesis, 225 otobüsün eş zamanlı olarak parklanabilmesine ve modern bakım hizmeti alabilmesine olanak sağlayacak... Tesisimizde ortaya çıkan katı atıkların yüzde 95’i, araç yıkama sularının ise yaklaşık yüzde 85’i geri dönüştürülerek yeniden kullanılacak” dedi.













