Anka Haber

#TARIM SERGİSİ

Büyükçekmece’nin tarımsal hafızası, fotoğraf kareleriyle anlatılıyor

Büyükçekmece’nin tarımsal hafızası, fotoğraf kareleriyle anlatılıyor

22 Haziran 2026 12:10

Büyükçekmece Belediyesi ve Büyükçekmece Fotoğraf Derneği (BÜFOD) iş birliğiyle hazırlanan “Büyükçekmece’de Tarım” fotoğraf sergisi, Atatürk Kültür Merkezi’nde sanatseverlerle buluştu.

Kahramankazan Belediyesi ve Başkent Üniversitesi ortaklığında Organik Tarım Çalıştayı

Kahramankazan Belediyesi ve Başkent Üniversitesi ortaklığında Organik Tarım Çalıştayı

20 Aralık 2024 14:47

Kahramankazan Belediyesi ve Başkent Üniversitesi ortaklığında Organik Tarım Çalıştayı ve Öğrenci Projeleri Sergisi programı düzenlendi. Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, Başkent Üniversitesi kurucusu Prof. Dr. Mehmet Haberal'a teşekkür ederek, "Memleketimiz için her konuda taşın altına elini koyduğu gibi, bugün de gelecekte memleketimizin kurtuluşunu sağlayacak olan organik tarım konusunda da öncülük yaparak, Türkiye’nin ilk vakıf üniversitelerindeki organik tarım bölümünü açtı ve Kahramankazan’da bizleri yalnız bırakmadı" dedi.

İZMİR’DE SÜS BİTKİSİ ÜRETİCİLERİNDEN “KDV” ÇAĞRISI

İZMİR’DE SÜS BİTKİSİ ÜRETİCİLERİNDEN “KDV” ÇAĞRISI

02 Kasım 2023 17:10

Ödemiş Süs Bitkileri ve Fidancılık Sergisi Fuarı 18’inci kez açıldı. Açılış töreninde konuşan İzmir Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Mustafa Özuslu, daha iyi şartlarda üretim yapılması için Tarım Kanunu’nda yer aldığı gibi milli gelirin en az yüzde 1’inin üreticiye verilmesi gerektiğini söyledi. Programda sektörde yüzde 20 olan KDV oranının yeniden düzenlenmesi için merkezi hükümete çağrıda bulunuldu.

İZMİR ÖDEMİŞ'TE SÜS BİTKİLERİ VE FİDANCILIK SERGİSİ AÇILDI

İZMİR ÖDEMİŞ'TE SÜS BİTKİLERİ VE FİDANCILIK SERGİSİ AÇILDI

03 Kasım 2022 17:30

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, Ödemiş Süs Bitkileri ve Fidancılık Sergisi’nin açılışına katıldı. Yanlış tarım politikaları ile ithalata bağımlı hale gelindiğini söyleyen Başkan Soyer, "Tarım planlama kuruluşuna ihtiyaç var. Büyükşehir olarak üreticilerimize sahip çıkıyoruz. Kimse enseyi karartmasın. Bu bereketli topraklarda yaşanan tüm sıkıntıların hepsinin çaresi var” dedi.

POLONYA'NIN ANKARA BÜYÜKELÇİLİĞİ’NDE GIDA İSRAFIYLA İLGİLİ FOTOĞRAF SERGİSİ AÇILACAK

POLONYA'NIN ANKARA BÜYÜKELÇİLİĞİ’NDE GIDA İSRAFIYLA İLGİLİ FOTOĞRAF SERGİSİ AÇILACAK

27 Eylül 2022 12:17

Türkiye’de gıda israfına karşı yürütülen “Gıdanı Koru” kampanyasına destek amacıyla Birleşmiş Milletler (BM) Gıda ve Tarım Örgütü (FAO) ile Tarım ve Orman Bakanlığı’nın desteğiyle Polonya Cumhuriyeti Ankara Büyükelçiliği’nde 29 Eylül Uluslararası Gıda Kaybı ve İsrafı Farkındalık Günü’nde fotoğraf sergisi açılacak. Avusturyalı fotoğraf sanatçısı Klaus Pichler’in “Çöpe Atılmak İçin Yetiştirilmiş” isimli sergisi, gıda kaybına ve israfına dikkat çekmeyi amaçlıyor.

GIDA İSRAFI TEMALI SERGİ BAŞKENT’TE AÇILDI

GIDA İSRAFI TEMALI SERGİ BAŞKENT’TE AÇILDI

13 Şubat 2022 13:40

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), ülke genelinde gıda kayıplarını azaltmak ve gıda israfının önüne geçmek amacıyla “Çöpe Atılmak İçin Yetiştirilmiş” temalı fotoğraf sergisine 15 Şubat’a kadar ev sahipliği yapacak. Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü (FAO) ile Tarım ve Orman Bakanlığı işbirliğiyle israfla mücadelede farkındalık oluşturmak için düzenlenen fotoğraf sergisi, Kızılay Metro Sanat Galerisi’nde Başkentlilerle buluştu.