
Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan lise öğrencileri sertifikalarını aldı
22 Haziran 2026 10:50
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için düzenlenen programda, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlere sertifikaları takdim edildi.













