
İzmit Belediyesi'nin oluşturduğu "1923 Kadın korosu", Soner Arıca ile birlikte sahne aldı
29 Ekim 2024 09:53
İzmit Belediyesi tarafından oluşturulan “1923 Kadın Korosu” ile sanatçı Soner Arıca, Cumhuriyet'in 101'inci yılı dolayısıyla birlikte sahne aldı. Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, "Cumhuriyet'imizi ilelebet yaşatacak olan kadınlarımızla birlikte böyle büyük bir anı taçlandıran Soner Arıca’ya kattığı değerler için çok teşekkür ediyoruz. Atamızın izinden hiçbir zaman ayrılmayacağız. Yaşasın Cumhuriyet, Yaşasın Mustafa Kemal Atatürk" dedi.
