Sındırgı Belediye Başkanı Sak: “Sındırgı büyük bir afetle karşı karşıya, afet bölgesi ilan edilmeli”
28 Ekim 2025 17:01
Sındırgı Belediye Başkanı Serkan Sak, ilçede meydana gelen 6.1 büyüklüğündeki depremin ardından sahadaki çalışmaları sürdürdüklerini belirterek “Sındırgı’mız büyük bir afetle karşı karşıya. Hem iklim şartlarının kış olması hem de depremin büyüklüğünün artık Sındırgı’da bu noktaya gelmesi, vatandaşlarımızın kent hayatına, yaşamlarını sürdürebilme konusunda ihtiyaçlarını giderme noktasında eksiklikler oluşturdu. Bunun için iki yöntem var. Birincisi Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle hızlı bir şekilde Sındırgı'nın afet bölgesi ilan edilmesi gerekiyor. İkincisi ise Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde Sındırgı’yı, esnafını, çiftçisini, vatandaşlarını koruyan ve borçların ötelenmesine, yardımlaşmaya, dayanışmayı artıracak bir kanun çıkarılması gerekiyor” dedi.