İYİ PARTİLİ ERDEM: "DAHA BUNLARIN KAFASI BASMADI, MUHALEFETTE BİZ VARIZ"
08 Ocak 2022 18:40
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı, Adalet ve Hukuk Politikaları Başkanı Bahadır Erdem, İzmir'de güçlendirilmiş parlamenter sisteme geçişle ilgili konuştu. Erdem, "AK Parti'nin trolleri sansar gibi bekliyor. 'Cumhurbaşkanını Meclis seçecek' diyeceğiz. Sonra onlar 'Gördünüz mü bunları, Cehape anlayışı' diyecekler. Daha bunlar uyanamadı arkadaşlar, muhalefette biz varız. Daha bunların kafası basmadı. Biz hem yapıyoruz, hem öğretiyoruz hem canlarına okunması gerektiği yerlerde canlarına okuyoruz. Çünkü biz İYİ Parti'yiz" dedi.