İLİÇ'TE ALTIN MADENİNDE 'BAKANLIK DENETİMİ ENGELLENDİ' İDDİASI
20 Aralık 2020 15:01
İliç'teki altın madeninin kimyasal atıklarla çevreye zarar verdiği iddiası ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'na şikayette bulunan Erzincanlı Sedat Cezayirlioğlu, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ekiplerinin Cuma günü kendisini arayarak madende denetim yapacaklarını söylediğini, ancak daha sonra gelen ekiplerin madene girmeden Sabırlı köyü yakınlarında denetim tutanağı düzenlediğini söyledi. Cezayirlioğlu, 'gizli güçlerin' madende denetim yapılmasını engellediğini iddia etti.