Türkiye Kamu-Sen Konfederasyon Genel Başkanı Kahveci: "Ekonomi büyüyorsa, bu büyümeden kamu çalışanları ve emekliler de payını almalıdır"
24 Haziran 2026 14:17
Türkiye Kamu-Sen Konfederasyon Genel Başkanı Önder Kahveci, "Çarşıda, pazarda, markette ve kiralarda yaşanan artışlar dikkate alındığında, kamu çalışanlarımızın alım gücündeki gerileme çok daha net görülmektedir. Ekonomi büyüyorsa, bu büyümeden kamu çalışanları ve emekliler de payını almalıdır. Bu nedenle enflasyon farkına ek olarak refah payı istiyoruz. Kayıpların telafi edildiği, büyümeden pay alınan ve maaşların enflasyona karşı korunduğu kalıcı bir sistem talep ediyoruz" dedi.