Konak’ta meme kanseri farkındalığı için pembe yürüyüş
15 Ekim 2024 17:19
Konak Belediyesi, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında sivil toplum kuruluşları ile birlikte Kıbrıs Şehitleri Caddesi’nde basın açıklaması ve yürüyüş düzenledi. Erken tanının önemine dikkat çekmek amacıyla düzenlenen etkinlikte konuşan Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, “Konak Belediyesi olarak meme kanseri farkındalığını sadece ekim ayıyla sınırlı tutmuyoruz. Muhtarlarımız aracılığıyla kadınları KETEM’e ücretsiz taramalara götürüyoruz. Bu hastalıkta önemli olan erken teşhis” dedi.