
6 Şubat depremlerinin üçüncü yılı… Ezgi Apartmanı'nda yakınlarını kaybedenlerden "adalet nöbeti"
05 Şubat 2026 22:20
Kahramanmaraş'ta 6 Şubat depremlerinde 35 kişinin hayatını kaybettiği Ezgi Apartmanı enkazı önünde depremin üçüncü yılında yakınlarını kaybedenler "adalet nöbeti" başlattı. Depremde 3 yakınını kaybeden Nurgül Göksu, "35 kişinin buradaki kendi evlatlarımın adaleti sağlansın ki biz de köşemize çekilelim ve yasımızı tutalım artık. Yani benim hayattaki payıma evlatlarımın kaybedip evlatlarının yasını tutmak benim payıma düştü. Ama ben evlatlarımın hala yasını bile tutamadım. Çünkü adalet için mücadele veriyorum" dedi.












