
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ünlüce, Muharrem iftarında vatandaşlarla buluştu
25 Haziran 2026 13:58
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi. Ünlüce, “Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyorum” dedi.













