
Giresun Merkez Abacıbükü İlkokulu öğrencileri, Siirt İl Jandarma Komutanlığı'nda görev yapan personele mektup gönderdi
31 Mart 2026 10:52
Jandarma Genel Komutanlığı tarafından yapılan açıklamada, Giresun Merkez Abacıbükü İlkokulu öğrencilerinin "Kahraman Mehmetçiklere Sevgi Mektubu" etkinliği kapsamında Siirt İl Jandarma Komutanlığı'nda görev yapan personele mektup gönderdiği belirtilerek, "Personelimiz tarafından büyük bir gurur ve mutlulukla okundu, kalplerin eksik kalan yarısı da aynı duygu ve düşüncelerle doldurularak minik yüreklere cevap verildi" denildi.




