
Dışişleri Bakan Yardımcısı Gümrükçü, Washington’da ABD’li yetkililerle görüştü
14 Mayıs 2026 11:38
Dışişleri Bakan Yardımcısı Levent Gümrükçü, Washington’da ABD’li yetkililerle bir araya geldi. Görüşmelerde NATO ve bölgesel güvenlik konuları ele alınırken, ekonomik ve siyasi ilişkiler konusunda da temaslarda bulunuldu.













