KORONAVİRÜS NEDENİYLE 215 KİŞİ DAHA YAŞAMINI YİTİRDİ
15 Kasım 2021 19:37
Sağlık Bakanlığı’nın 15 Kasım’a ilişkin koronavirüs verilerine göre; son 24 saat içerisinde yapılan 350 bin 933 testten 23 bin 852’si pozitif çıktı. Virüs nedeniyle 215 kişi daha hayatını kaybetti. İyileşen hasta sayısı 25 bin 258 olarak açıklandı. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Covid-19 tablosu mesajında ilk kez bir ilin aşı oranını ülke gündemine taşımak istiyoruz. Şu anda ikinci doz aşı oranı en düşük ilimiz yüzde 55,2 ile Şanlıurfa’dır. Türkiye ortalamasında ise yüzde 80’i geçtik. ŞANLIURFA halkını salgınla mücadelede daha hızlı adımlar atmaya davet ediyoruz” dedi.