
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR, BODRUM’DA KAYIP KAÇAĞI ÖNLEMEK İÇİN 340 BİN METRE YENİ İÇME SUYU HATTI YAPTI
18 Ocak 2024 15:24
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Bodrum’da içme ve kullanma suyunun aktarımı sırasında meydana gelen kayıp ve kaçağın önlenmesi amacıyla bugüne kadar 340 bin metre uzunluğunda yeni içme suyu hattı yaptı. 2014 yılından bu yana yapılan bu çalışmalar ile birlikte Bodrum’da kayıp kaçak yüzde 30 oranında azaltılarak yılda 5,14 Milyon metreküp su tasarrufu sağlandı.
