Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı ile kamu kurumları arasında hibe anlaşması... Suat Yıldız: "Japonya’nın iyi uygulama örneklerini ve tecrübelerini belediyelere aktarıyoruz"
29 Temmuz 2025 17:43
Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı ile Sağlık Bakanlığı, Karayolları Genel Müdürlüğü ve Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) arasında 3,8 milyar Japon yeni tutarındaki hibe anlaşması, törenle imzalandı. TBB Genel Sekreteri Suat Yıldız, "JICA ile verimli bir şekilde yürüttüğümüz projeler aracılığıyla, afet ve katı atık yönetimi, yeniden inşa planlaması ile sismik güçlendirme alanlarında Japonya’nın iyi uygulama örneklerini ve tecrübelerini belediyelere aktarıyoruz. Japonya ve Türkiye arasında uzun yıllara dayanan dostluk ilişkimiz, geçmişte olduğu gibi günümüzde de sorunlara birlikte çözümler üretme kapasitemizi güçlendirmektedir" dedi.