
Ortahisar Belediye Başkanı Kaya: "Üç mahallemize ulaşım sağlayan köprüyü DSİ yapacak"
27 Haziran 2026 13:04
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Değirmendere üzerindeki Kutlugün, Yeşilbük ve İncesu mahallelerine hizmet veren asma köprünün yaya güvenliği için risk oluşturması nedeniyle, yenilenmesi için girişimlerde bulunduklarını ifade etti. Başkan Kaya, "DSİ Trabzon Bölge Müdürlüğümüze müracaat ettik. 4 Aralık 2025 tarihinde bize, o bölgede 1 adet çelik yaya köprüsü yapılacağını bildirdiler. Bizler de bu süreçte elimizden gelen her türlü katkıyı sunacağız" dedi.













