
GİRESUN BELEDİYE BAŞKANI KÖSE, TEMİZLİK İŞLERİ PERSONELİYLE BİR ARAYA GELDİ
13 Mayıs 2024 14:38
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne bağlı personel ile bir araya geldi. Şehrin temizlik hizmetlerini daha etkin bir şekilde sunmak ve personel ile daha yakın bir iletişim kurmak amacıyla düzenlenen toplantıda, yapılan çalışmalar değerlendirilerek görüş alışverişinde de bulunuldu.













