Anka Haber

#İLETİŞİM BAŞKANI

GİRESUN BELEDİYE BAŞKANI KÖSE, TEMİZLİK İŞLERİ PERSONELİYLE BİR ARAYA GELDİ

GİRESUN BELEDİYE BAŞKANI KÖSE, TEMİZLİK İŞLERİ PERSONELİYLE BİR ARAYA GELDİ

13 Mayıs 2024 14:38

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne bağlı personel ile bir araya geldi. Şehrin temizlik hizmetlerini daha etkin bir şekilde sunmak ve personel ile daha yakın bir iletişim kurmak amacıyla düzenlenen toplantıda, yapılan çalışmalar değerlendirilerek görüş alışverişinde de bulunuldu.

AKHİSAR BELEDİYE BAŞKANI DUTLULU, MUHTARLARLA BULUŞTU

AKHİSAR BELEDİYE BAŞKANI DUTLULU, MUHTARLARLA BULUŞTU

24 Nisan 2024 17:16

Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu, 31 Mart yerel seçimlerinin ardından göreve başlayan 109 muhtarla bir araya geldi. Toplantıda, güçlü iletişim ve uyum içerisinde tüm mahallelerdeki ihtiyaçların hızlı bir şekilde giderileceği mesajı verildi.

BUCA BELEDİYE BAŞKANI GÖRKEM DUMAN, GENÇLERLE BULUŞTU: “HER ZAMAN SİZLERLE İŞBİRLİĞİ HALİNDE OLACAĞIM”

BUCA BELEDİYE BAŞKANI GÖRKEM DUMAN, GENÇLERLE BULUŞTU: “HER ZAMAN SİZLERLE İŞBİRLİĞİ HALİNDE OLACAĞIM”

17 Nisan 2024 17:11

Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, mezunu olduğu Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Mimarlık Fakültesi’ne konuk oldu. Geleceğin mimarlarına seslenen Başkan Duman, “Bir belediye başkanı olarak her zaman sizlerle işbirliği halinde olacağım. Çünkü ben sizin oturduğunuz sıralardan geldim. Şunu da bilmenizi isterim, ister bir kardeş olarak,  ister bir ağabey olarak tanımlayın; her zaman doğrudan iletişim kurabileceğiniz biri olacağım” dedi.

İLETİŞİM BAŞKANI ALTUN’DAN TELEFERİK KAZASINA İLİŞKİN AÇIKLAMA: “CUMHURBAŞKANIMIZ GELİŞMELERİ YAKINDAN TAKİP ETMEKTE, ANLIK BİLGİ ALMAKTADIR”

İLETİŞİM BAŞKANI ALTUN’DAN TELEFERİK KAZASINA İLİŞKİN AÇIKLAMA: “CUMHURBAŞKANIMIZ GELİŞMELERİ YAKINDAN TAKİP ETMEKTE, ANLIK BİLGİ ALMAKTADIR”

13 Nisan 2024 00:07

İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Antalya Konyaaltı'ndaki teleferik kazasına ilişkin gelişmeleri yakından takip ettiğini ve ilgililerden anlık bilgi aldığını bildirdi.

SANCAKTEPE BELEDİYE BAŞKANI ALPER YEĞİN: "LÜKS VE BATIRILAN BİR BELEDİYENİN HİKAYESİNİ YAKIN ZAMANDA PAYLAŞACAĞIM"

SANCAKTEPE BELEDİYE BAŞKANI ALPER YEĞİN: "LÜKS VE BATIRILAN BİR BELEDİYENİN HİKAYESİNİ YAKIN ZAMANDA PAYLAŞACAĞIM"

07 Nisan 2024 12:44

İstanbul'da Sancaktepe Belediyesi'ni CHP adayı Alper Yeğin yüzde 9 fark atarak AKP'li rakibi Şeyma Döğücü'nün önünde bitirdi ve göreve başladı. Siyasal iletişim uzmanı Necati Özkan da tebrik ziyareti sırasında edindiği ve belediyede 6 bin metrekarelik bir başkanlık katı bulunduğuna ilişkin bilgiyi paylaştı. Sancaktepe'nin yeni başkanı Alper Yeğin, şatafatlı katla ilgili bilgiyi doğruladı ancak bir önceki başkan İsmail Erdem döneminde tasarlandığını belirterek, "Önceki başkan lüks bir banyo ve belediye başkanının ihtiyacı olmayacak şekilde bir kat tasarlamıştır. Jakuzi meselesinin çok değersiz kalacağı lüks ve batırılan bir belediye hikayesini yakın zamanda sizlerle paylaşacağım" dedi.

CHP İSTANBUL İL BAŞKANI ÇELİK, SANDIK GÜVENLİĞİ ÇAĞRI MERKEZİ'NİN NUMARASINI PAYLAŞTI: 0212 706 09 89

CHP İSTANBUL İL BAŞKANI ÇELİK, SANDIK GÜVENLİĞİ ÇAĞRI MERKEZİ'NİN NUMARASINI PAYLAŞTI: 0212 706 09 89

30 Mart 2024 12:33

CHP İstanbul İl Başkanı Özgür Çelik, Sandık Güvenliği Çağrı Merkezi'nin; 0212 706 09 89 numaralı iletişim bilgisini paylaştı, "Haydi Sandığa" çağrısı yaptı.

BAYRAKLI BELEDİYE BAŞKANI SERDAR SANDAL: “BİRLİKTE ÇALIŞTIK, BİRLİKTE BAŞARDIK”

BAYRAKLI BELEDİYE BAŞKANI SERDAR SANDAL: “BİRLİKTE ÇALIŞTIK, BİRLİKTE BAŞARDIK”

21 Mart 2024 13:26

Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal, ilçede faaliyet gösteren 30’a yakın derneği ziyaret ederek, kente katkılarından dolayı teşekkür plaketi takdim etti. Başkan Sandal, “Her zaman birlikte olduk. Dayanışma ve ortak akılla Bayraklı için en iyisini yaptık. Daha güzel bir Bayraklı için birlikte çalıştık, birlikte başardık. Bundan sonra da aynı şekilde iletişimde olmaya, her zaman birlikte kalmaya devam edeceğiz” dedi.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ’IN ŞİRİNTEPE SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ AÇILDI

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ’IN ŞİRİNTEPE SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ AÇILDI

25 Şubat 2024 12:32

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç’ın Şirintepe Mahallesi’ndeki Seçim İletişim Merkezi açıldı. Başkan Ataç, “1 Nisan'a az kaldı. 1 Nisan'da bahar gelecek. Türkiye, Eskişehir olsun” dedi.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, ŞİRİNTEPE SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ’Nİ AÇACAK

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, ŞİRİNTEPE SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ’Nİ AÇACAK

23 Şubat 2024 14:30

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, 24 Şubat Cumartesi günü Şirintepe Seçim İletişim Merkezi’nin açılışını yapacak.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, ÇAMLICA MAHALLESİ SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ’Nİ AÇTI

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, ÇAMLICA MAHALLESİ SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ’Nİ AÇTI

17 Şubat 2024 18:08

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Çamlıca Mahallesi’ndeki seçim iletişim merkezini açtı. Açılışta konuşan Başkan Ataç, “Biz insanı severiz, insana hizmet ederiz. Belediyecilik ibadet gibidir. Eğer sizin yüzünüz gülerse bizim de yüzümüz güler” dedi.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, MUTTALİP MAHALLESİ SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ’Nİ AÇTI

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, MUTTALİP MAHALLESİ SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ’Nİ AÇTI

17 Şubat 2024 13:08

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Muttalip Mahallesi’ndeki seçim iletişim merkezini açtı. Açılış programında Muttaliplilere seslenen Başkan Ataç, “Buradaki belediye hizmet binamızın yanına bir temel attık. Buraya bir düğün salonu ve bir kreş yapacağız. Buradaki annelerimiz gönül rahatlığıyla çocuklarını bırakacaklar” dedi.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, MUTTALİP VE ÇAMLICA SEÇİM İLETİŞİM MERKEZLERİ'Nİ AÇACAK

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, MUTTALİP VE ÇAMLICA SEÇİM İLETİŞİM MERKEZLERİ'Nİ AÇACAK

15 Şubat 2024 15:43

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Muttalip ve Çamlıca Seçim İletişim Merkezleri'nin açılışını yapacak.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ: “BU ŞEHRE BELEDİYE BAŞKANI OLMAK ONURDUR, GURURDUR”

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ: “BU ŞEHRE BELEDİYE BAŞKANI OLMAK ONURDUR, GURURDUR”

10 Şubat 2024 19:09

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç’ın Hoşnudiye Mahallesi’ndeki Seçim İletişim Merkezi, vatandaşların yoğun ilgisi eşliğinde açıldı. Açılış programında Eskişehirlilere seslenen Başkan Ataç, “Bu şehre belediye başkanı olmak onurdur, gururdur” dedi.

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, İLK SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ'Nİ HOŞNUDİYE'DE AÇACAK

TEPEBAŞI BELEDİYE BAŞKANI ATAÇ, İLK SEÇİM İLETİŞİM MERKEZİ'Nİ HOŞNUDİYE'DE AÇACAK

08 Şubat 2024 12:18

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, ilk Seçim İletişim Merkezi’ni Hoşnudiye Mahallesi’nde açmaya hazırlanıyor.

BOZÜYÜK BELEDİYE BAŞKANI BAKKALCIOĞLU, BOZTRAM VE ÜCRETSİZ SU PROJESİNİ ANLATTI

BOZÜYÜK BELEDİYE BAŞKANI BAKKALCIOĞLU, BOZTRAM VE ÜCRETSİZ SU PROJESİNİ ANLATTI

26 Ocak 2024 16:23

Ekonomi Gazetesi Bölge Temsilcisi Ali Baş, Muhabir Emine Girgin ve Kurumsal İletişim Direktörü Temel Baş, Bozüyük Belediye Başkanı Mehmet Talat Bakkalcıoğlu’nu ziyaret ederek, BOZTRAM ve ücretsiz su projesi hakkında bilgi aldı.