
Giresun Belediyesi’nin sıfır atık çalışmaları devam ediyor
25 Haziran 2026 13:17
Giresun Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, il genelinde yürüttüğü eğitim, farkındalık ve atık toplama çalışmalarıyla sıfır atık kültürünün yaygınlaştırılmasına katkı sağlamaya devam ediyor. Okullarda gerçekleştirilen etkinliklerle öğrencilerin çevreye duyarlı bireyler olarak yetişmeleri hedeflenirken, geri dönüşüm ve atık yönetimi konusunda toplumsal farkındalığın artırılması amaçlanıyor.













