
İHD Gaziantep: “Yıllardır ısrarla soruyoruz; kayıplarımız nerede?”
24 Mayıs 2026 10:06
İnsan Hakları Derneği (İHD) Gaziantep Şubesi, 17-31 Mayıs arasını kapsayan "Gözaltında Kayıplar Haftası" kapsamında Balıklı Meydanı’nda basın açıklaması yaptı. Açıklamada, “1990’lı yıllarda sistematik hale gelen gözaltında kaybetmeler; yalnızca bireylere değil, toplumun tamamına yönelmiş ağır bir devlet şiddeti biçimi olarak hafızalara kazındı” denildi.
