Adana Büyükşehir Belediyesi’nden kadın çalışana yönelik iddialara tepki: "Ayrımcı ve cinsiyetçi anlayışların yansıması"
24 Haziran 2026 11:45
Adana Büyükşehir Belediyesi, boşanma sürecindeki kadın çalışanının eşi tarafından ısrarlı takibe, dijital şiddete ve itibarsızlaştırma girişimlerine maruz kaldığını belirterek, "Bir kadın çalışanın meslektaşlarıyla ya da yöneticileriyle aynı ortamda bulunmasını hedef alan, bundan çeşitli ithamlar üretmeye çalışan yaklaşımlar; çalışma yaşamında kadınların varlığını sorgulayan ayrımcı ve cinsiyetçi anlayışların yansımasıdır" açıklamasını yaptı.