Amedspor Başkanı Eren’den "Atatürk pankartı" açıklaması: “Bunlar resmi prosedürler”
10 Kasım 2025 13:41
Amed Sportif Faaliyetler, hafta sonu sahasında konuk ettiği Hatayspor karşılaşmasında, her iki takımın oyuncuları sahaya "Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü Saygı ve Minnetle Anıyoruz" yazılı pankartla çıkmasına sosyal medyada yapılan tepkilere yanıt veren Kulüp Başkanı Nahit Eren, “Bu tartışmalar bizim gündemimiz değil. Amedspor'umuzun gündemi kendi rengiyle, kimliğiyle, halkının, toplumunun kendisine verdiği değer yargılarıyla sportif başarılar elde etmek. Bu halkın heyecanına, bu halkın duyduğu başarı özlemine kilitlenmiş ve odaklanmış. Bunlar resmi süreçler, resmi prosedürler” dedi.