
‘Adımla Manisa’ projesinde elektrikli bisikletler sahiplerini buldu
02 Ekim 2025 16:38
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin sağlıklı yaşamı teşvik etmek amacıyla hayata geçirdiği ‘Adımla Manisa’ projesinde, Avrupa Hareketlilik Haftası boyunca en çok adım atan ilk 3 kullanıcıya, elektrikli bisikletleri hediye edildi. Elektrikli bisikletlerin sahipleri ise Çağrı Ulaşgel, Ogün Akçinli ve Ramazan Yıldırım oldu.













